PracaGrupypl.praca.dyskusjena praktyki - przyjmę Warszawa › Re: Ile chcecie zarabiac? (bylo: na praktyki przyjmę)
  • Data: 2002-04-10 14:18:28
    Temat: Re: Ile chcecie zarabiac? (bylo: na praktyki przyjmę)
    Od: "Needy" <n...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeden konkret ;-) A jakie studia konczysz? I gdzie? O ile oczywiscie moge
    > spytac.

    Wydaje mi sie, ze to nie ma az tak wielkiego znaczenia, ale jesli pytasz....

    Olsztyn - Uniwersytet Warminsko-Mazurski - Wydzial Geodezji i Gospodarki
    Przestrzennej - Geodezja i Systemy Informacji Przestrzennej

    I co Ty na to? Tzn. Czy ktos z Olsztyna, który lezy na koncu swiata, moze
    chciec 1500 zl na miesiac?

    Bartek