PracaGrupypl.praca.dyskusjena praktyki - przyjmę Warszawa › Re: Ile chcecie zarabiac? (bylo: na praktyki przyjm ę)
  • Data: 2002-04-12 08:40:33
    Temat: Re: Ile chcecie zarabiac? (bylo: na praktyki przyjm ę)
    Od: Michal Mokosa <m...@2...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wydaje mi sie, ze to nie ma az tak wielkiego znaczenia, ale jesli pytasz....
    >
    > Olsztyn - Uniwersytet Warminsko-Mazurski - Wydzial Geodezji i Gospodarki
    > Przestrzennej - Geodezja i Systemy Informacji Przestrzennej

    Moim zdaniem ma duze znaczenie. Sa uczelnie o ktorych absolwentow
    pracodawcy staraja sie juz w trakcie studiow, a sa takie, ktorych absolwenci
    w wiekszosci nie znajduja pracy w zawodzie.

    > I co Ty na to? Tzn. Czy ktos z Olsztyna, który lezy na koncu swiata, moze
    > chciec 1500 zl na miesiac?

    Nie znam branzy, ani rynku pracy w Olsztynie, ale znam kilku geodetow w
    Warszawie (wlasciwie pod Warszawa). Ciekawa praca i ciekawe pieniadze.
    Oczywiscie doszli do tego po jakims czasie pracy 'na urzedzie', ale finalnie
    sa zadowoleni.
    Natomiast pieniadze o ktorych piszesz nie wydaja mi sie szokujaco duze. Nie
    wiem, czy mozna tyle dostac kopiujac mapy w Urzedzie Gminy, ale facet po
    studiach powinien dostac jakies odpowiedzialniejsze stanowisko...

    Podsumowujac - IMO, oczekiwania rozsadne.

    Pozdrawiam
    Michal Mokosa