PracaGrupypl.praca.dyskusjeHeadhunterom pod rozwagę › Re: Headhunterom pod rozwag
  • Data: 2005-03-16 16:13:17
    Temat: Re: Headhunterom pod rozwag
    Od: Kira <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Marcin [Wed, 16 Mar 2005 00:30:59 +0000 (UTC)]:

    > Moje doświadczenie z przeprowadzania rozmów, gdy firma
    > w której pracowałem (mała, kilkuosobowa), szukała
    > programisty, było takie, że większość zgłaszających się
    > osób miała doświadczenia bez żadnego ładu i składu i od
    > sasa do lasa.

    To i tak sie ciesz :) Ja rekrutujac czasami mam nieodparte
    wrazenie, ze siedzie w jury "Idola" :) Prosty przyklad: na
    webmastera zglasza mi sie gosc, ktory potrafi tylko odpalic
    FrontPage'a a o CSS'ach (ktore wymienial w CV) costam nawet
    slyszal ale "uwaza za za zbedne wiec sie nie interesowal".

    Nie, to nie byl rok 1995.

    > Naprawdę strasznie trudno było cokolwiek z tych cv wyłowić
    > sensownego, co właściwie dana osoba LUBI robić i w jakim
    > kierunku chce się rozwijać.

    Tradycyjnie:
    - Czym chcialby sie Pan zajmowac?
    - Noooo... czyms przy komputerze...

    ;)

    Nie, nie zartuje, powaznie mam takich na peczki :D

    > Potem pojawiał się w czasie rozmów taki zasadniczy problem
    > komunikacyjny, bo ja chciałem się dowiedzieć, co dana osoba
    > może wnieść do firmy od siebie - i potem podjąć decyzję,

    O, to dam Ci kwiatka :) (Immona, lap do kolekcji :>)

    Znajoma mowi mi, ze ma swietnego programiste ktory szuka
    wlasnie pracy. Akurat potrzebujemy programistow, wiec mowie
    zeby CV przeslal, zobaczymy.

    Na drugi dzien, godzina 22 z kawalkiem, facet lapie mnie na
    moim prywatnym GG i prosi zebym mu sprawdzila CV i LM bo on
    nie wie czy dobrze napisal(!) I jak moge zebym podopisywala
    co tam trzeba zeby go zatrudnili(!!!)...

    Akurat zatrudnial wtedy moj kumpel, rekrutacje robilam ja...
    Tak, facet to wiedzial -- CVke wysylal na moj adres e-mail...

    > I od tego czasu uważam, że tym bezrobotnym właśnie brakuje
    > myślenia o sobie. Po prostu o sobie, co JA chcę robić, co
    > MNIE interesuje, co JA lubię itd.

    Zgadzam sie w calej rozciaglosci.

    Kira

    --
    /O)\ Prosba: szukam domu dla 2-letniej suczki z Wawy.
    \(O/ Szczegoly na www.cyber-girl.net w PopUp'ie. Jesli