PracaGrupypl.praca.dyskusjeHeadhunterom pod rozwagę › Re: Headhunterom pod rozwag
  • Data: 2005-03-16 16:34:12
    Temat: Re: Headhunterom pod rozwag
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <c...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:d19lcr$d4b$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Alez nikt Ci nie broni zakladania firmy tylko po to, zeby
    > dawac pieniadze ludziom ktorzy Ci ich nie wypracuja :) Tacy
    > wolontariusze sa zawsze mile widziani :)

    Niepotrzebnie kpisz,
    bo tu nie chodzi o dobroczynność
    a o długoterminowy interes.

    > Ale dopoki ja sie musze z tej firmy utrzymac, bardziej mnie
    > interesuje jednak czy przynosi dochod, niz ile osob zostaje
    > nadal bez pracy. Bo tu chodzi o to, ze jesli nie przyniesie
    > tego dochodu to _ja_ zostane bez pracy.

    Czujesz się bezpiecznie z taką logiką
    dopóki nie trafisz na jakiegoś
    radykała. A o takich tym łatwiej
    im więcej osób pozostaje bez pracy.

    > No da sie. Duzo sie da. Tylko po co zespol zgranych ludzi
    > ma sie codziennie wkurzac skoro wcale nie musi -- bo mozna
    > zatrudnic kogos, kto potrafi sie w niego wpasowac?

    To zatrudniaj. Tyle, że podobno
    takich na rynku nie ma.

    > Gdzie, w stolarni? U nas nad jednym projektem pracowali i
    > handlowcy (przekazujac uwagi od klienta) i graficy zwykli plus
    > komputerowi (jesli projekt mial byc bardziej 'artystyczny')
    > i wreszcie koderzy. I ci ludzie _musieli_ sie dogadywac.

    No i ile razy się musieli dogadywać
    i jak dużą cześć czasu pracy im to
    zajeło? Handlowiec cały czas biegał
    od klienta do firmy i z powrotem i co
    chwila transferował jego uwagi do poprawki?

    I ta płaszczyzna porozumienia musi być
    utrzymywana z dużą intensywnością przez
    cały okres trwania projektu?