PracaGrupypl.praca.dyskusjeHeadhunterom pod rozwagę › Re: Headhunterom pod rozwag
  • Data: 2005-03-16 17:23:27
    Temat: Re: Headhunterom pod rozwag
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> szukaj wiadomości tego autora

    On 3/16/2005 5:34 PM, MC wrote:

    > Niepotrzebnie kpisz,
    > bo tu nie chodzi o dobroczynność
    > a o długoterminowy interes.

    To może ci nieprzystosowani geniusze w trosce o swój długoterminowy
    interes popracują nad własnym ego i postarają się wyrobić w sobie te
    "soft skills"? Albo zaczną pracę na własny rachunek, wtedy nikt nie
    będzie ich o to pytał?

    > Czujesz się bezpiecznie z taką logiką
    > dopóki nie trafisz na jakiegoś
    > radykała. A o takich tym łatwiej
    > im więcej osób pozostaje bez pracy.

    Nie rozumiem? Że niby Ci nieprzystosowani geniusze rowolucję zrobią, czy
    jak? Dupczyć będą? "Na postronku zamiast owcy będą beczeć HR-owcy"?

    > To zatrudniaj. Tyle, że podobno
    > takich na rynku nie ma.

    E tam, pewnie by się znaleźli, tylko lepiej trzeba im zapłacić niż tym
    nieprzystosowanym. A jak kogoś nie stać, to zza wschodniej granicy
    zaimportuje. Kwestia ceny i priorytetów. Uwierz mi, dobra atmosfera w
    zespole jest baaardzo dużo warta.

    > I ta płaszczyzna porozumienia musi być
    > utrzymywana z dużą intensywnością przez
    > cały okres trwania projektu?

    Widziałeś kiedyś duży projekt z bliska? Sądzisz, że polega na tym, że
    klient przychodzi z gotowym pomysłem, kierownik dzieli zadania,
    pracownicy wykonują, każdy swoją działkę a na koniec dzielą się premią?
    To nie widziałeś.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "- Proszę pokazać język. Proszę powiedzieć trzydzieści trzy. Oddychać.