PracaGrupypl.praca.dyskusjeHeadhunterom pod rozwagę › Re: Headhunterom pod rozwag
  • Data: 2005-03-16 16:37:45
    Temat: Re: Headhunterom pod rozwag
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d19lvm$m0m$1@amigo.idg.com.pl...
    > Użytkownik "Immona" <c...@W...com.pl> napisał w
    > wiadomości
    > wsrod
    >>
    > Pewnie, że są takie osoby, ale nie byłby prawdziwym obraz w którym
    > bezrobotni to głównie ludzie, którzy do pracy się nie nadają. Obawiam się,

    Nie glownie. Czesc jest takich.

    > że prawda jest dużo gorsza, a np. średnia statystyczna wykształcenia wśród
    > bezrobotnych jest wyższa niż u pracujacych. Ich bezrobocie ma konsekwencje

    Akurat ze statystykami w tej dziedzinie jestem na biezaco i te statystyki
    mowia co innego. Mozesz to latwo sprawdzic wpisujac w google.pl fraze
    "struktura bezrobotnych według wykształcenia".

    > Może jeszcze wskażesz na charakter narodowy, szlachecką tradycję i ciągłe
    > wchodzenie pod górę? To znany motyw, ale społeczeństwa nie zmienimy na
    > lepsze. Jest jakie jest.

    Nie widze zwiazku odpowiedzi z pytaniem. Pytanie brzmialo, czy HRzy powinni
    w trakcie rekrutacji kierowac sie wzgledami spolecznymi i spolecznie (lub za
    pieniadze firmy) udzielac pomocy doradczej i psychologicznej osobom majacym
    braki.

    > To sprzeciw wobec Twojej opinii. "Niezaleznie od poziomu rozwoju
    > gospodarczego ktos, kto
    > sie specjalizuje w jakiejs dziedzinie i jest to jego podstawowy zawod,
    > bedzie w tej dziedzinie lepszy od kogos, kto specjalizuje sie w czyms
    > innym,
    > a to robi przy okazji. Korzystanie z uslug fachowcow nakreca rozwoj "
    > Rozumiem z tego, że dla Ciebie wzorem rekrutacji jest stawianie na kogoś,
    > kto się już wyspecjalizował. To nie jest optymalna ścieżka.

    Ale ja mowilam o oddawaniu procesu rekrutacji w rece specjalisty od
    rekrutacji/zewnetrznej firmy zajmujacej sie rekrutacja.

    I.