PracaGrupypl.praca.dyskusjeFacet po 50-tce a pracaRe: Facet po 50-tce a praca
  • Data: 2005-03-17 06:54:28
    Temat: Re: Facet po 50-tce a praca
    Od: "Andrzej" <5...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie o to chodzi, że narzekam. I nie opowiadam wokół jaki ten system jest
    niesprawiedliwy.
    Po prostu przyłączam się do stwierdzenie, które padło na początku tego
    wątku, że 50-latków do pracy nikt nie chce i już.
    A ja żyję i daję sobie radę - i oby tak dalej. I znalazłem sobie coś
    innego - założyłem fundację która ma wspomagać takch jak ja
    (http://50plus.xn.pl) i staram się zebrać środki które pozwolą pomóc osoby w
    podobnej sytuacji.
    Ale nie zmienia to faktu, że problem istnieje. I dopóki obecni 50-latkowie
    będą czynni zawodowo będą się z tym problemem borykać. Jest to naturalna
    konsekwencja przemian jakie w Polsce nastąpiły.

    Korzystając z okazji zapraszam do wpłacania 1% podatku na moją fundację
    Ra jeszcze wszystkich pozdrawiam
    Andrzej