PracaGrupypl.praca.dyskusjeFacet po 50-tce a praca › Re: Więc jeszcze gorzej : miałam być zdrajcą i Judaszem?
  • Data: 2005-03-17 14:44:12
    Temat: Re: Więc jeszcze gorzej : miałam być zdrajcą i Judaszem?
    Od: "Pawel Jakusz" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "hjk" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:6fdb.00001f8c.42398f23@newsgate.onet.pl...

    <ciach wszystko>

    Jesli tak samo pracujesz jak piszesz na grupe to nic dziwnego, ze masz zle
    doswiadczenia z praca.
    Zmieniasz sobie wg wlasnego widzimisie watki, odpowiadasz w nieczytelny
    sposob...
    A co do merytoryki Twoich wypowiedzi: bredzisz.
    Pracuje w duzej firmie, w zasadzie w korporacji.
    Prace znalazlem tu sam, znajomosci nie mam, mieszkam w obcym miescie.
    W firmie nie pracuje nikt z rodziny szefa- rodzinka firma po prostu kieruje.
    Place sa w terminie.
    Duzo powyzej sredniej krajowej.
    Jesli szef wypoczywa na Kanarach to mnie to cieszy, to znaczy ze firma
    dobrze stoi i nie trzeba sie martwich rychlym koncem.
    Zatrudnia sie u mnie tylko fachowcow, jaki jest sens zatrudnianie ludzi nie
    znajacych sie na rzeczy ?
    I tak dalej....
    Z wlasnego podworka widze, ze kazdy Twoj zarzut jest bezsensowny.

    pawel