PracaGrupypl.praca.dyskusjeFacet po 50-tce a pracaRe: Facet po 50-tce a praca
  • Data: 2005-03-17 10:00:55
    Temat: Re: Facet po 50-tce a praca
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej wrote:

    > Mam 56 lat. Od kilku lat szukam stałego zajęcia. Od początku
    > polskiej ery komputerowej zajmuję się informatyką. Tzn. od
    > małego 8-bitowego Atari, poprzez Amstrady, XT itd .....

    No ja od komputera Compucorp 400 i jestem troche starszy ...

    > Prowadziłem przez wiele lat firmę, ale się rozpadła i teraz mam
    > tylko doraźne zlecenia, które pozwalają mi wegetować, a
    > chciałbym żyć. No i w związku z tym piszę różne CV, wysyłąm
    > wszędzie tam gdzie kogoś potrzebują, i w zaadzie najlepszy odzew
    > jaki uzyskałem to odpowiedź, że dziękują. Wszędzie w tej branży

    Mnie sie udalo byc na kilku rozmowach na ponad 300 aplikacji
    wyslanych przez rok.

    > można przeczytać o pracy w młodym dynamicznym zespole, o
    > studentach, wykształceniu kierunkowym (a przecież w moich
    > czasach nie było takie wykształcenia). A informacja o moim wieku
    > w zasadzie z góry mnie przekreśla. I po co pisać banały typu -

    Tez mam takie wrazenie. Na jednej z rozmow bylem chyba tylko
    dlatego, ze chcieli na wlasne oczy zobaczyc tworce patentu :-)))

    > musisz pokazać, że jesteś lepszy - kiedy to napewno nie o to
    > chodzi. Pozdrawiam wszystkich - zwłąszcza 50-latków

    Moje miejsce zajal mlody czlowiek, "zielony" obarczony
    niepracujaca zona, malym dzieckiem i kredytem do splacenia co nie
    bedzie "pyskowal" jak "decydent" pusci baka ...