PracaGrupypl.praca.dyskusjeFacet po 50-tce a praca › Re: to był tylko opis dalszych zdarzeń
  • Data: 2005-03-17 11:52:27
    Temat: Re: to był tylko opis dalszych zdarzeń
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "hjk" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:6fdb.00001e80.423953a1@newsgate.onet.pl...

    > Jestem hjk i nie rozumiem aluzji. Chyba mnie nie zrozumiałaś. W tekście
    jest
    > opisana potencjalna sytuacja, pokazująca obecne realia. Ja nie utożsamiam
    się
    > ani z tym 50- latkiem, ani z bezczelnym pracodawcą, który dorabia się (a
    raczej
    > dorabia długów), na koszt innych uczciwych i dlatego biednych.

    Chyba raczej Ty nas nie zrozumiales. W swoim tekscie przedstawiles skrajnie
    negatywne nastawienie do rzeczywistosci. Kowalski slusznie zauwazyl, ze
    jeden pracownik z taka postawa moze rozwalic morale i wydajnosc
    firmy/zespolu. Stad wzial sie zart o celowym sabotazu konkurencyjnej firmy
    przez "podrzucenie jej" takiego pracownika.

    I.