PracaGrupypl.praca.dyskusjeFacet po 50-tce a praca › Re: Facet po 50-tce a praca
  • Data: 2005-03-17 12:05:13
    Temat: Re: Facet po 50-tce a praca
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:opsnqystiw4iukdk@krzysztofc...

    > W USA firmy czasem stosuja taka metode wobec pracownikow (nieszeregowych),
    > ktorych chca sie w delikatny sposob pozbyc. Ladnie brzmiacy "awans" i
    > umieszczenie delikwenta w takim miejscu struktur, gdzie najmniej moze
    > zaszkodzic, z podcietymi kompetencjami i uposazeniem, plus informacja ile
    > czasu mu zostalo....

    Ba. Ja znam historie z jednego z tych krajow UE, gdzie pracownika sie
    zwalnia bardzo trudno i z odszkodowaniami. Programista piszacy kod
    dzialajacy, ale balaganiarski w sposob utrudniajacy wspolprace z reszta
    zespolu. zrobili mu projekt tylko dla niego, tzn. posadzili do pisania kodu,
    ktorego nie zamierza sie nigdzie nigdy wykorzystac (delikwent o tym nie
    wie). Wychodzi to taniej zarowno od strat z opoznien w prawdziwym projekcie,
    jak i od odprawy/odszkodowania, jakie by trzeba dac zwalniajac go :)

    I.