PracaGrupypl.praca.dyskusjeFacet po 50-tce a praca › Obraziłaś mnie.
  • Data: 2005-03-17 13:02:25
    Temat: Obraziłaś mnie.
    Od: "hjk" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    1 Pisz z polskimi literami, nie chce mi się po Tobie poprawiać, bo niby
    dlaczego.

    2.Nie reprezentuję skrajnie negatywnego nastawienia do rzeczywistości.
    Jeśli bym reprezentowała takie nastawienie, to ciąg zdarzeń zakończyła bym
    inaczej:
    Bezrobotny facet po 50 bierze kałasznikowa i zaczyna z wieży ratusza strzelać
    do przypadkowych przechodniów wokół.

    >W swoim tekście przedstawiles skrajnie
    >negatywne nastawienie do rzeczywistosci (...)
    >jeden pracownik z taka postawa moze rozwalic morale i wydajnosc
    >firmy/zespolu. Stad wzial sie zart o celowym sabotazu konkurencyjnej firmy
    >przez "podrzucenie jej" takiego pracownika.

    Skąd wniosek, że ja jestem pracownikiem sabotującym? To jest wprost obraźliwe
    dla mnie.

    Sabotujący, to ten który wyrzuca z pracy fachowca, bo fachowiec nie chce
    podpisać kontraktu na bublowate dźwigi z pociotkiem szefa. (patrz pracodawca w
    początkowym opowiadaniu)
    Fachowiec jest w tej sytuacji bezsilny. A sytuacja fachowca beznadziejna.