PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
    From: "Wrangler" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to są znajomości?
    Date: Thu, 21 Nov 2002 15:22:51 +0100

    > Sumienność i zaangażowanie są cenione. Jeśli ktoś nie będzie miał tych
    > cech przy myciu podłogi (skoro już się zabrał za taką pracę, to niech ją
    > wykonuje, a nie udaje), to nie będzie miał w żadnej innej pracy.

    Tak w 100% masz rację, ale mylisz się że jeśli się ma doświadczenie,
    kwalifikacje się jest niewiadomo jak sumiennym to pracę się otrzyma.
    Na dzisiejszym rynku pracy to nie jest gwarancja jej otrzymania, nawet moje
    referencje wpisane w CV tak samo !
    Niestety cały problem rozbija się o znajomości które są tematem tego posta !
    Można nie szukać pracy ani jednego dnia oraz szukać można przez rok bez
    znajomosci chodząc na rozmowy, porównując osoby o tych samych
    umiejętnościach i kwalifikacjach !

    > Teraz jeśli zaprzyjaźnione biuro rachunkowe potrzebuje kogoś do roli
    > asystenta biurowego (napisać pismo, iść wysłać je na poczcie, pojechać
    > do klienta odebrać faktury) - która to praca nie wymaga szczególnych
    > kwalifikacji, to owa sprzątaczka B może z czystym sumieniem zostać
    > polecona do takiej roli.

    owszem tu może mieć szansę

    > Nie jest to na pewno droga do polecenia komuś, kto chciałby pracować
    > jako menedżer albo starszy programista, ale analogię dla tego rodzaju
    > stanowisk może chyba każdy myślący człowiek zbudować samodzielnie.

    no więc właśnie, ale zauważ jaki byłby przeskok gdyby przyszły programista w
    czasie studiów czyśił te "klopy" i byłby dobry w czasie studiów, potrafiłby
    napisać załóżmy dobrą baze pod Oraclem, to nie sądzę aby mu to pomogło w
    otrzymaniu wymarzonej posady, nawet gdyby te "klopy" czyścił 5 lat !!!!

    Wrangler