PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości?Re: Co to są znajomości? - odpowiem jeszcze raz.
  • Data: 2002-11-21 14:28:27
    Temat: Re: Co to są znajomości? - odpowiem jeszcze raz.
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartek Raciborski" <n...@o...raciborski.net> napisał w
    wiadomości news:ariqqm.nc.1@raciborski.net...

    > A wcześniej:

    > Te 3 MB to opisane doświadczenia z technikum?
    Nie tylko....

    > Godzinę wcześniej narzekałeś, że nikt Ci nie chce dać pracy, bo jesteś
    > tylko po technikum i nie masz żadnych kontaktów zawodowych, teraz
    > odpowiadasz osobie, która podrzuca Ci pomysły, że nie potrzebujesz
    > takich zabiegów.

    > Skoro nie potrzebujesz i dobrze wiesz, co Ci jest potrzebne, a co nie,
    > to nie płacz tu na grupie tylko do dzieła.
    Zaraz zaraz ja nie plączę, ja pisze jak jest. Głównym tematem tego postu
    były znajomości,opisałem kilka przykładów z mojego życia i tak jakoś
    (zresztą za moja zgoda) temat zszedł na mnie, może tak wróćmy do głównego
    tematu?

    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!