PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
  • Data: 2002-11-21 14:46:56
    Temat: Re: Co to są znajomości?
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yonnie" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:arina6$jr$1@news.tpi.pl...
    > GRATULUJĘ.
    A dziekuję.

    > Proszę bardzo: ABAP, no spróbuj coś napisać...
    OK to jeszcze poproszę środowisko programowania z jakimś helpem może być po
    niemiecku, byle by przykłady były, najlepiej jednak żeby była w po angielsku
    lub polsku (co raczej nie możliwe).

    > I jeszcze Cobol, wiele aplikacji chodzi w bankach i administarcji
    napisanych
    > pod tym językiem, spróbuj swoich sił. Mogę podrzucić kilka tematów...
    No a ja wystawie rachuneczek. Nie ma sprawy.

    > Tylko jak pracodawca ma do wyboru kandydata, który umie coś zrobić od ręki
    > i czarującego młodzienieca, który obiecuje, że w tydzień się nauczy np
    > ABAPa, to zdecyduje się, jak mu najpierw uwierzy oczywiście zaryzykować?
    No i właśnie tu masz racje, aczkolwiek ja w swoim życiu znalazłem takiego
    który zaryzykował, spytał się w czym pisze, posadził do kompa, poczym
    stwierdził iż fajnie, ale on chciałby abym pisał w tym i tym... Spytał się
    ile zajmie mi nauka, dał dokumentacje i kazał przyjść za miesiąc. Półtora
    miesiąca później miałem już umowę na czas nieokreślony. Traf chciał właśnie
    rozwiązują nasz oddział, siłą wyższa. Więc od jutra znów pewnie będę szukał
    pracy i wiesz co? I myślę, że już nie jako programista, w końcu mam kilka
    zawodów. Na rynku pracy będzie się zmniejszało zatrudnienie w branży IT a
    informatyków przybywa i dziś wstyd się przyznać, iż jest się informatykiem,
    bo dziś każdy szczeniak który ma kompa i winde myśli ze jest expertem od
    komputerów ale to NTG. Pisać nadal będę ale już tylko dla przyjemności :).

    > Jeżeli już uwierzy, że ktoś może się nauczyć w tydzień tego co innym, też
    > zresztą nie w ciemię bitym zajmuje znacznie większy okres czasu,
    > to czy będzie chciał geniusza?
    A w czym problem?? Poza tym nie jestem geniuszem, a jeśli już to na pół
    etatu. Znam lepszych od siebie, samouków jak i ja. Może i wolniej się uczą,
    ale potrafią więcej, przynajmniej w wybranych dziedzinach.

    > Owszem jestem wyjątkiem, ale do wszystkiego doszłam dlatego, że musiałam
    > włożyć 2x więcej wysiłku niż moi koledzy, żeby dostać tą samą kasę;
    > no i umiejętności mi pozostały.
    No nie wątpię, widzę to na przykładzie mojej siostry.

    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!