PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
  • Data: 2002-11-21 14:25:05
    Temat: Re: Co to są znajomości?
    Od: "Bartek Raciborski" <n...@o...raciborski.net> szukaj wiadomości tego autora

    ..:: MaGuArD ::.. (m...@o...pl) napisał(a):
    > Dowolnego języka programowania nauczę się w tydzień, ostatnio
    > przyswoiłem perla w 3 dni.

    Z całym szacunkiem, nie wiesz, o czym piszesz. Pojęcia nie masz
    zielonego o programowaniu. Po takich "programistach" jak Ty (których
    naiwni pracodawcy zatrudniają ciesząc się, że mogą płacić 3x mniej niż
    specjalistom) poprawiają potem tacy jak ja. Jako człowiek oczytany i
    obyty mam szeroki zasób słownictwa, ale patrząc w tego rodzaju wypociny
    napotykam na jedyne momenty w życiu, w których brakuje mi inwektyw.

    > Tak na marginesie, jak miałem 9 lat rodzice kupili mi peceta, a w
    > komplecie był TP i książka i tak się zaczęło... W wieku 11 lat
    > napisałem swoją pierwszą grę, dziś jak patrzę na tamten wyczyn to się
    > śmieje bo wtedy zajęło mi to miesiąc a dziś zrobiłbym to samo w 20
    > min, ale wtedy to było coś.

    Jesteś bardzo ambitnym dzieckiem, to się chwali. Wraz z dorastaniem
    nabędziesz również (obyś nabył) odrobinę realizmu. ;)

    > Też znam, ich wójek jest prezesem , mieli kase, albo inne układy.

    Z Twoją zdolnością szybkiego przyswajania słownik ortograficzny nie
    powinien zająć Ci dłużej niż pół dnia - polecam więc tak na początek. ;)
    [tak, wiem, że nie powinno się wytykać błędów językowych, ale nmsp].

    --
    Bartek Raciborski / Terk
    www.raciborski.net, icq:203822, gg:700126