PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości?Re: Co to są znajomości?
  • Data: 2002-11-21 14:17:29
    Temat: Re: Co to są znajomości?
    Od: "Yonnie" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ok ale zgodzisz że ze mną iż wielu swoich zalet i umiejętności
    niezwiązanych
    > z wykonywanym zawodem nie wpiszesz do CV ?
    > Co z tego że wiele potrafisz ponad wykonywany zawód jeśli nei jest to
    > podparte świadectwem pracy od pracodawcy ?
    > Niestety niewiele ..... i dlatego tak wiele osób wszechstonnych jest
    > zfrustrowanych, bo w końcu nei siedzieli na laurach całe swoje życie !

    Z tym się całkowicie zgodzę. Wiem, że pracodawcy oczekuja konkretnych
    dowodów
    określających znajomość zawodu. Nie da się nijak "przetestować"
    inżyniera projektującego układy scalone, nie pomogą tu żadne testy na
    inteligencję
    i zapewnienia innych jeżeli delikwent nie przedstawi stosownego dyplomu
    i stosownych świstków stwierdzających, że przepracował w branży ileś lat.

    R.