PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości? - odpowiem jeszcze raz.
  • Data: 2002-11-21 14:45:10
    Temat: Re: Co to są znajomości? - odpowiem jeszcze raz.
    Od: "Bartek Raciborski" <n...@o...raciborski.net> szukaj wiadomości tego autora

    ..:: MaGuArD ::.. (m...@o...pl) napisał(a):
    > Zaraz zaraz ja nie plączę, ja pisze jak jest. Głównym tematem tego
    > postu były znajomości,opisałem kilka przykładów z mojego życia i tak
    > jakoś (zresztą za moja zgoda) temat zszedł na mnie, może tak wróćmy
    > do głównego tematu?

    Sam zacząłeś o sobie dużo opowiadać (swoje perypetie w szukaniu pracy,
    swoje ponadprzeciętne zdolności i styczność z komputerami niemalże od
    kołyski) - nie dziw się więc, że ludzie odpisują Tobie i próbują znaleźć
    przyczynę, dla której nie możesz znaleźć pracy - chcą Ci pomóc, bo być
    może (zapewne) błąd twki w Twojej postawie i Twoim postrzeganiu
    rzeczywistości.

    Co do głównego tematu...
    Nikt nie przeczy, że znajomości mogą być skuteczną drogą do zdobycia
    pracy. Nie można jednak twierdzić, że ich brak determinuje porażkę.

    --
    Bartek Raciborski / Terk
    www.raciborski.net, icq:203822, gg:700126