PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
  • Data: 2002-11-21 14:27:45
    Temat: Re: Co to są znajomości?
    Od: "Szymon Kunysz" <S...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "winetu" <P...@p...onet.pl> wrote in message
    news:aric9b$ife$1@news.tpi.pl...
    > ciach
    > Raczej bogaci trzymają z bogatymi zgadzam się z Maguardem. Nie masz kasy
    > nikt z bogatych nie będzie traktował Cię poważnie. Stracisz kumpli ze
    > studiów bo nie będzie cię stać na wspólne imprezy i wczasy z nimi. Poźniej
    > jeszcze dochodzi do tego, że bogaci patrzą z przerażeniem jak ich dziecko
    > "chodzi" z kimś bez kasy. Można dużo pisać, ale to już ntg. Oczywiście są
    > wyjątki, ale zgrubsza wygląda to tak jak napisałem.

    To co napisales potwierdza slowa mojego kolegi, ktory chyba nalezy do grupy
    "bogatych".
    Chlopak kupil sobie ladny samochod. Mam wrazenie, ze glownie daltego ze
    chcial takim jezdzic, bo mu sie podobal. Zarobil na niego kase, nie bal sie
    spelniac swoich marzen, zaryzykowal i znalazl to czego szukal.
    Szybko zauwazyl, pewna prawidolowosc. Ludzie od razu zupelnie inaczej go
    zaczynaja traktowac. "O jezeli koles jezdzi taka fura to musi byc powaznym
    gosciem". Zupelnie inaczej teraz idzie mu pozyskiwanie kolejnych klientow.

    pozdr
    shimon