PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
  • Data: 2002-11-21 14:51:48
    Temat: Re: Co to są znajomości?
    Od: "Szymon Kunysz" <S...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wrangler" <a...@i...pl> wrote in message
    news:ariomu$ekj$1@news.tpi.pl...
    > Ale też nie pomoże w otrzymaniu lepszej pracy ... no chyba jako kierownika
    > szaletów miejskich w MPGK, bo na "salonach" tą pracą nikomu nie
    zaimponujesz
    > a nawet jeśli ukończysz studia w jakimś tam kierunku to to doświadczenie
    > zawodowe to wiesz !
    > Co z tego że potrafię zrobić remont domu od A do Z a tego nie wpiszę do
    CV
    > jako informatyk ?

    Ja mowie to podczas spotkan. Moze nie tyle ze potrafie, co ze zrobilem
    remont.
    Po zakonczeniu wspolpracy ze swoja firma, mialem pierwsza od dawna
    mozliwosc, aby troche czasu poswiecic dla domu.Zrobilem duzy remont.
    Przy okazji nauczylem sie kilku nowych rzeczy, ktore moze nie przydadza mi
    sie bezposrednio w pracy zawodowej, ale posrednio na pewno.

    Mysle ze przyszly pracodawca powinien potraktowac to jako okazanie jakiejs
    kreatywnosci.
    czyz nie?

    pozdr
    shimon