PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
  • Data: 2002-11-21 14:26:04
    Temat: Re: Co to są znajomości?
    Od: "Szymon Kunysz" <S...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Zuku" <g...@o...pl> wrote in message
    news:aridjn$t8l$1@news.tpi.pl...
    > nie kazdy ma szanse na wyrabianie znajomosci na studiach.
    > ja studiuje zaocznie i ludzi na studiach widze 4 dni w miesiacu,
    > wczesniej nie pracowalem, wiec tez nie moglem wyrobic
    > sobie znajomosci.
    > po zatym siedze w malej wsi pod wrockiem i przez tydzien
    > nikogo nie widze.

    To kup gitare, jezdzij do Wrocka na rynek, zacznij tam grac czy spiewac jak
    mi napiszesz ze na gitare nie masz.
    Zaczniesz spotykac ludzi. Jezeli jestes dobry - nawiazesz kontakty, jezeli
    nie - to kup sobie poradnik "Jak kontakty z ludzmi nawiazywac - for dummies"
    (tzn cos takiego) i poczytaj najpierw, potem potrenuj, a potem sie okaze ze
    masz juz kupe znajomosci.

    > no, nie wiem. jesli studenci beda zajmowali sie sprzataniem
    > to co beda robili ludzie ktorzy tylko do tego sie nadaja ?
    > a poza tym troche glupio czulbym sie odpowiadajac na
    > pytanie kolegi z zawodowki: co robisz ? czyszcze kible...
    To nie chodzi o sprzatanie, tylko o to ze dziewczyna sie wykazala
    kreatywnoscia, a przy okazji pracy sie nie bala.

    pozdr
    shimon