PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiaza a praca › Re: Ciaza a praca
  • Data: 2005-02-04 12:12:51
    Temat: Re: Ciaza a praca
    Od: "s" <...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janusz 'Kali' Kaliszczak" napisał w wiadomości
    > Z drugiej strony... Nikt nie zmusza do prowadzenia firmy. Jak warunki
    > prowadzenia firmy, Prawo Pracy itp. komus nie pasuja, to niech
    > pozostanie pracownikiem zamiast zakladac wlasny biznes.
    idiota?
    pracodawca daje prace. wielu ludziom. daje im srodki do zycia. czy naprawde
    wszyscy musza podchodzic do pracodawcy jak do osoby, po ktorej mozna
    bezkarnie pojezdzic, tylko dlatego, ze ma firme?ze mu sie "udalo"?
    czlowieczku, czy ty chcialbys miec firme , w ktorej zatrudnialbys 10
    facetow, czy wolalbys miec firme z 2 facetami i 8 kobietami na urlopie
    macierzynskim? odpowiedz jest jedna i przykro mi, ze brak ci wyobrazni , by
    samemu do tego dojsc.
    rece opadaja.