eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeodbior decyzji o przyznaniu premii uznaniowej;odbior decyzji o przyznaniu premii uznaniowej;
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: adasiek <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: odbior decyzji o przyznaniu premii uznaniowej;
    Date: Sun, 14 Jan 2007 22:25:22 +0000 (UTC)
    Organization: Telekomunikacja - nigdy!
    Lines: 29
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    NNTP-Posting-Host: ecx122.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1168813522 4360 83.14.179.122 (14 Jan 2007 22:25:22
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Jan 2007 22:25:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/5.04.25 Hamster/2.0.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:200025
    [ ukryj nagłówki ]

    hej!

    zalozmy, ze umowa o prace zaklada wynagrodzenie w postaci
    XXX + staly procent premii regulaminowej; wyplata dokonywana
    jest przelewem i zgadza sie z kwota z umowy (jeszcze sie nie
    zdarzylo, zeby zaszly okolicznosci do anulowania premii
    regulaminowej);

    dodatkowo umowa dopuszcza mozliwosc wyplacania premii uznaniowej;
    czy taka premia powinna byc kazdorazowo poprzedzona decyzja, ktora
    pracownik moze odebrac i sobie zachowac? zalozmy, ze pracownik chce
    sie zabezpieczyc przed sytuacja gdy przyjdzie przelew od pracodawcy
    z tytulem "premia uznaniowa" a nastepnie pracodawca bedzie probowal
    sztuczek typu: "to byl przypadkowy przelew, prosze zrocic pieniadze";

    czy sytuacja w ktorej pracownik nie dysponuje dokumentem stwierdzajacym
    przyznanie premii uznaniowej a otrzymal ja przelewem bankowym jest z
    jakiegokolwiek powodu niekorzystna dla pracownika?

    z premia regulaminowa to pewnie sa mniejsze problemy; chociaz z
    praktyki (mojej) wynika, ze druki RMUA, paski czy jakkolwiek sie
    to nazywa odbiera sie i tak wraz z pitem rocznym hurtem za caly
    rok; tylko, ze w przypadku anulowania premii regulaminowej musi
    to byc chyba podane do wiadomosci pracownika - prawda? czy wlasnie
    odwrotnie? moze pracodawca powinien kazdorazowo informowac, ze
    warunki na premie regulaminowa zostaly spelnione?

    pzdrv;
    adas;

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1