PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy) › Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-27 06:02:57
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: r...@r...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie dziwie sie o tyle, ze przy takim podejsciu ze strony adminow -
    > ktorzy zamiast spokojnie WYJASNIC zaczeli od rozkazywania i
    > udowadniania swojej jedynej i racji i wyzszosci - chyba kazdy normalny
    > czlowiek poczulby sie nieswojo.
    nie zaczeli udowadniac swojej _racji_ i to jest istotne.
    powolali sie na prawa pisane, ktorych ja nie widze, zmienili zdanie,
    ze to jednak prawa zwyczajowe, oczywiste dla kazdego (porzadnego)
    moderatora - takie stawianie sprawy jest dla mnie hmm trudne do przelkniecia.
    Ultimatum w takiej sytuacji nie jest wogule mozliwe do przelkniecia.
    Swojej wyzszosci _nie musza_ udowadniac, ale widac chcieli to zrobic.
    Swoich wplywow maja prawo uzyc, jesli widza, ze ich zdaniem (zawsze jest
    czyims zdaniem, lub zgodnie z czyjas interpretacja) usenetowi dzieje
    sie krzywda. Mogli zrobic to na rozne sposoby, ale wybrali taki jaki wybrali
    - akurat w stosunku do mnie calkiem nieskuteczny.

    Ale, jak widze problem zostal juz rozwiazany i kto inny puszcza posty na grupe.
    I dobrze mu tak ;). Ja plakac po tej fusze nie bede. Co prawda nie bede
    mogl kiedys jakiemus szczawikowi napisac ,,a moderuje juz od hoho wiec jestem
    madrzejszy'', ale jakos to przezyje. Moze to i lepiej, bo takie argumenty
    jakos nigdy do mnie nie trafialy, a pokusa ich uzywania rosnie wraz z wiekiem.
    Mysle, ze przejecie moderowania w takiej atmosferze moze miec tylko dobry
    wplyw na dalsze moderowanie - glupio byloby zanizyc poziom (systematycznosci)
    moderowania grupy, a mysle, ze poprzeczke ustawilem, mimo wszystkich,
    dosc wysoko.

    hmm zostal rozwiazany czy nie?
    Bo ktos cos puscil (i to nie byle kto), ale do mnie wlasnie dotarl tez post
    do przemoderowania (+ 5 virusow)?
    Hejze! Hola! Panowie admini zrobicie cos z tym.

    Ja nieustannie podtrzymuje to co juz napisalem (nie raz) - dopuki do mnie
    beda docierac newsy, bede je moderowal (przez AtCom - do konca terminu
    ultimatum z czystej przekory, a potem tez - nie na przekor
    czemukolwiek, czy komukolwiek, ale dlatego, ze nie jestem przekonany o tym,
    ze zrobilem cos zle, czy ze chocby czegos _zaniechalem_, takze (wlasciwie
    glownie) dlatego, ze skoro juz urzeduje nowy moderator, to ja nie bede
    zmienial na ostatnie 5 minut swojego srodowiska pracy
    (a przekonfigurowywania jest hoho ze 13 sekund :->)).

    pozdrawiam

    romekk

    --
    Wyslano przez news.atcom.net.pl