PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy) › Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-27 00:49:02
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> writes:

    > Nie ma czegoś takiego jak "regulamin Usenetu".

    Wiec na jakie zasady sie tutaj powolywaliscie? czy one sa gdzies
    opublikowane? jesli tak, to gdzie i z jakiej mocy obowiazuja?
    Czy moglbys podac URLa do nich?

    Pytam, poniewaz w znanej mi lokalizacji www.usenet.pl nie zauwazylam
    nigdzie nic mowiacego o tym, ze za doklejanie reklam przez serwer news
    odpowiada moderator grupy.

    Czy sie myle? Czy mozesz to wyjasnic?

    > Może musi? Romek też musiał? Wszyscy muszą. Widocznie tak mają.

    Coz, nie MUSI. Ale zrobil to, bo poczul sie potraktowany bez szacunku
    (zreszta juz to wyjasnil).

    Nie dziwie sie o tyle, ze przy takim podejsciu ze strony adminow -
    ktorzy zamiast spokojnie WYJASNIC zaczeli od rozkazywania i
    udowadniania swojej jedynej i racji i wyzszosci - chyba kazdy normalny
    czlowiek poczulby sie nieswojo.

    Takie metody byc moze mozna stosowac na malym dziecku (chociaz w
    zasadzie tez sie nie powinno) - ale na doroslej osobie?

    czy osoba, ktora bylo nie bylo pelni funkcje spoleczna (a za taka
    uwazam bycie adminem news) - powinna tak sie zwracac do innych ludzi
    publicznie?
    Nie uwazasz, ze po prostu najnormalniej w swiecie NIE WYPADA?

    > Przypomina mi się takie powiedzenie dzieci z podwórka: "A gdzie to
    > jest napisane?". Np. Jasiu uszczypnął Marysię, po czym Krysia krzyczy
    > na Jasia "Tak nie wolno!" a Jasiu na to "A gdzie to jest napisane?".

    Czy mozesz odpowiedziec jasno na pytanie, nie wykrecajac sie?

    Dlaczego to tak trudno wyjasnic?

    Wiesz, byc moze ja naiwna jestem, ale jesli ktos w imie jakichs ZASAD
    dokonuje slownego linczu na moderatorze jakiejs grupy newsowej, to ja
    chcialabym te zasady miec CZARNO NA BIALYM wypisane.

    Zeby sie do jakiegos prawa czy zasad STOSOWAC to trzeba je najpierw
    ZNAC.

    Nie uwazasz?

    > Dalej uważasz, że wątpliwość została ominięta?

    Tak wlasnie uwazam.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net