PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy) › Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-26 23:28:38
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> wrote:
    > Bylopby prosciej, gdybys po prostu podal mu odpowiedni punkt w
    > regulaminie Usenetu, czyli zrobil to, o co prosi.

    Nie ma czegoś takiego jak "regulamin Usenetu".

    > To naprawde takie trudne? Korona Ci z glosy spadnie?
    > Musisz sie unosic duma?

    Może musi? Romek też musiał? Wszyscy muszą. Widocznie tak mają.

    > A moze po prostu takiego punktu nie ma? Moze jest tylko punkt, mowiacy
    > o tym, ze moderator nie ma prawa ingerowac w tresc moderowanej
    > wiadomosci? A powyzsze, ze za reklamy doklejane przez serwer odpowiada
    > moderator - to wasza dosc daleko idaca interpretacja?

    Przypomina mi się takie powiedzenie dzieci z podwórka: "A gdzie to
    jest napisane?". Np. Jasiu uszczypnął Marysię, po czym Krysia krzyczy
    na Jasia "Tak nie wolno!" a Jasiu na to "A gdzie to jest napisane?".

    > dlaczego TEJ WATPLIWOSCI nikt jakos nie ma odwagi wyjasnic, tylko ja
    > skrzetnie omijacie w tej dyskusji?

    Dalej uważasz, że wątpliwość została ominięta?

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10404 dzień życia, sprawność