PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy) › Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-26 16:14:37
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    r...@r...pl wrote:
    > AtCom jako jeden z niewielu przyjmuje z prawami pisania usera skadkolwiek
    > (alb skadkolwiek ja jestem w stanie sprawdzica), nie pytajac o autoryzacje

    Ciekawe. Spamerzy na pewno się ucieszą.

    > o reklamach nie mialem pojecia dopuki ktos tu nie zapytal.
    > niemniej nie dziwia mnie one, tak jak nie dziwia mnie doklejki do maili
    > czy nawet newsow (nie tylko AtCom dokleja).

    Naprawdę trzeba po raz n-ty Ci tłumaczyć na czym polega różnica?

    > dziwi mnie obrany sposob wplyniecia na mnie. Metoda nakazowo-rozdzielcza
    > i to popierajac sie o ,,podle pomowienia'' ze wiem, akcpetuje, i ze jeszcze
    > to moja robota.

    Nie dziwi Cię natomiast Twój sposób reakcji na pytanie o te reklamy,
    którym sprowokowałeś taką a nie inna reakcję administratorów news
    serwerów, czyli Przemka i Łukasza? Te podłe pomówienia to gdzie
    wyczytałeś? I dlaczego ktoś ma zakładać, że jeśli akceptujesz
    łamanie zasad to nie robisz tego celowo? Twoja reakcja niestety
    skłania do takiego myślenia, a nie do twierdzenia (które zakładałem
    na początku), że nic o tym reklamach nie wiesz a trafiają na p.p.o.
    przypadkiem doklejane via server z którego korzystasz. Zamiast
    serwer zmienić [1] i nie ciągnąć tematu dalej, tym bardziej że
    zaoferowano Ci dostęp bez autoryzacji do serwera który nic
    nie dokleja, zachowujesz się jak obrażona baletnica. Usiądź
    spokojnie gdzieś na świeżym powietrzu i zastanów się 3x co
    można sądzić o takim zachowaniu.

    > PAS. Moderowanie nie jest moim powolaniem, moge tego nie robic i korona
    > z glowy mi nie spadnie. Dzieci sie uciesza.

    Szkoda, że sam zachowujesz się trochę jak dziecko i robisz łaskę, tylko
    dlatego, że ktoś Ci zwrócił uwagę. Szkoda, bo poza sprawą reklam naprawdę
    nic Ci nie można było zarzucić jako moderatorowi p.p.o.

    [1] i dalej wysyłasz na p.p.o. via news.atcom.net.pl, choć mógłbyś
    via inny serwer, który nie dokleja reklam, eh.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10403 dzień życia, sprawność