PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy) › Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-26 16:01:48
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: r...@r...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Przepraszam, ale Pan z choinki się urwał, czy z cyrku?
    > Zaproponowałem w tym wątku pomoc moderatorowi. Zero odzewu. W tym momencie
    > to moderator wykazuje złą wolę.

    tak.
    na tym etapie wykazuje juz wylacznie zla wole.
    zostalem pomowiony, poszczuty i mam to [ten problem] w nosie.
    tak jak nie ,,reklamuje'' AtComu z jakiegokolwiek wyrachowania,
    tak i gazety nie zamierzam (reklamowanie to nie tylko doklejanie reklam).
    Nie jest zadnym super-userem newsow (moderowanie tego nie wymaga)
    i chce takim szarakiem pozostac.
    kumoterstwo pt. tylne drzwi do np. gazety nie interesuja mnie.
    zrobcie wejscie dla kazdego bez autoryzacji - jesli bedzie chodzilo _mi_
    szybciej niz AtCom to z pewnoscia skrzystam. Tak po prostu, jako user usenetu
    a nie jako W.P. Moderator.

    O Twoje ofercie moglibysmy gadac, ale nie w sytuacji kiedy (najpierw)
    dostaje maila ,,łamiesz zasady! natychmiast zmieniaj server albo gin!''.
    Gine. Bez żalu, moderowanie jest nudne i nie widze problemu w zaprzestaniu
    tego procederu ;-).

    Zreszta gdzie ta cholerna zasada jest?
    dotyczaca doklajania przez *servery* (nie przez moderatora)?

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!