PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy)Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-26 15:54:29
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: r...@r...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem. Zmiany serwera te? nie mo?na nazwa? pr?b? nacisku. Jest to
    > przyznanie si? do niemo?no?ci rozwi?zania problemu. Na dodatek wymaga
    > wsp??pracy innego administratora. Co te? nie jest zagwarantowane.

    gwoli scislosci (apropo watku a nie samego powyzszego postu).
    Do moderowania _nie_ jest potrzebny specjalny server, czy
    specjalne prawa na serverze. Potrzebny jest server, na ktory mozna pisac
    (tak po prostu). Komus kto korzysta z dobrze ksonfigurowanych sieci
    zwlaszcza *.edu.pl moze sie nie pomiescic w glowie, ale wyslanie newsa
    z sieci niektorych ISPowe nie jest trywialne.
    AtCom jako jeden z niewielu przyjmuje z prawami pisania usera skadkolwiek
    (alb skadkolwiek ja jestem w stanie sprawdzica), nie pytajac o autoryzacje
    itd.

    gwoli scislosci 2:
    o reklamach nie mialem pojecia dopuki ktos tu nie zapytal.
    niemniej nie dziwia mnie one, tak jak nie dziwia mnie doklejki do maili
    czy nawet newsow (nie tylko AtCom dokleja).

    dziwi mnie obrany sposob wplyniecia na mnie. Metoda nakazowo-rozdzielcza
    i to popierajac sie o ,,podle pomowienia'' ze wiem, akcpetuje, i ze jeszcze
    to moja robota.

    PAS. Moderowanie nie jest moim powolaniem, moge tego nie robic i korona
    z glowy mi nie spadnie. Dzieci sie uciesza.

    pozdrawiam

    romekk
    --
    Wyslano przez news.atcom.net.pl