PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy? › Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
  • Data: 2006-10-05 18:39:48
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Any User" <a...@m...com> napisał w wiadomości
    news:eg39n6$m6j$1@news2.ipartners.pl...

    > Mi nie chodzi o straszenie, ale o zwolnienie dyscyplinarne lub naganę z
    > wpisem do akt.

    wkrótce zabraknie Wam pracowników :) A jeśli chodzi o nowych, po wstępnym
    rozeznaniu pozostaną tylko desperaci, a i oni uciekną przy pierwszej możliwej
    okazji.

    > Straszenie "rzeczami" jest bez sensu. Nieporównywalnie skuteczniejsze
    > jest wywołanie trwałej atmosfery zastraszenia samym autorytetem
    > pracodawcy.

    Tak to mógł tylko tow. Stalin. W obecnych czasach to jest trochę chore i
    zwyczajnie rozrzutne, zajmować się "utrzymywaniem atmosfery zastraszania", o
    ile to jest w ogóle możliwe gdzieś poza Żabką czy Biedronką. No i nie
    przejdzie raczej w stosunku do ludzi, którzy potrafią coś więcej niż minimum.
    Poza tym informacja, że w firmie A wyżywa się, pardon, realizuje, jakiś
    poj..b, też się po pewnym czasie rozejdzie.

    > Aczkolwiek to już nieco wyższa szkoła jazdy, no i znacznie więcej pracy, >
    aby zbudować taki system - nie wiem też, czy by się w praktyce dało w
    > firmie np. 100-osobowej.

    pomysł jest rodem z firmy 3-osobowej :/

    > No z reguły działy rozliczają się pomiędzy sobą za obciążenie serwerów i
    > łączy. Takie rzeczy są/powinny być monitorowane. To procentuje nie tylko
    > możliwością obciążenia pracownika, ale też wieloma innymi rzeczami.

    podejrzewam, że możliwość obciążenia pracownika jest taka sama, jak zwolnienia
    go dyscyplinarnie, czyli niby można, ale potem sprawa upadnie w Sądzie Pracy.

    entrop3r