PracaGrupypl.praca.dyskusje...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!Re: ...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!
  • Data: 2005-03-17 12:52:31
    Temat: Re: ...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    facio napisał(a):

    > I co z tym pubem nie wyszlo? za malo chetnych czy mafia dala Ci w kosc?

    Nie wyszło tak zwyczajnie.
    Miejsce, które wydawało mi się obiecujące okazało się kiepskie do bólu.
    Koszty były wysokie (wynajmowałem lokal) i trochę przeszacowałem swoje
    możliwości.
    Lokal malutki (37mkw)
    Sprzedawałem wpierw tylko piwo (jeśli chodzi o alkohol) i myślałem, że
    jak wprowadze mocne trunki, to obroty wzrosną. Myliłem się. Szło nadal
    tylko piwo.
    W najlepsze miesiące sprzedawałem sporo tego piwa, bo pod 800l, ale
    okazało się, że to nie wystarczy, by myśleć o barze perspektywicznie.
    Wycofałem się z tego, rozwiązałem działalność gospodarczą i... szukam
    roboty.
    Mafii nie zaobserwowałem. Przychodzili okoliczni "chłopcy trójpaskowcy",
    ale głównie pić piwo, a nie rozrabiać.

    Pitt