PracaGrupypl.praca.dyskusjeminister pracy Patera a komusze podatki › Re: ZUS daj nam LUZ, bylo:minister pracy Patera a komusze podatki
  • Data: 2004-09-09 12:15:19
    Temat: Re: ZUS daj nam LUZ, bylo:minister pracy Patera a komusze podatki
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam M. Piotrowski" <fuzz[]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie twierdzę, że jest to jakaś niewyobrażalna potworność i koszmar. Po
    > prostu proponuję zejście na ziemię tym, którzy twierdzą, że dla małej,
    > rozpoczynającej działalność firmy większy ZUS to niezauważalne grosze.
    > Powtarzam: załóż własną firmę, utrzymaj ją na rynku i żyj z niej. Po
    jakimś
    > czasie przekonamy się, czy nadal będziesz popierał kolejne zwiększanie
    > obciążeń dla firm, "bo przecież te wredne kapitalistyczne świnie śpią na
    > pieniądzach i nie chcą się nimi podzielić z biednym narodem".

    Ja nie wiem czy śpią na pieniądzach ale na pewno nie chcą się z nimi
    podzielić, a zrobią wszystko aby taki stan utrzymać jak najdłużej.
    Z dwóch powodów :mogą robić co chcą .
    Drugi, mogą mieć wszystko za bezcen.

    > Te "wredne kapitalistyczne świnie" to również pan Henio, dowożący starym
    > Żukiem towar do swojego warzywniaka czy pani Hela jeżdżąca rowerem na
    swoje
    > stoisko na bazarze. Naprawdę, bogaci prawie jak Bill Gates, więc niech
    płacą
    > więcej, prawda?
    >
    > --
    > Adam Piotrowski
    Nie znam tej ustawy ale wydaje mi się że trzeba mieć odpowiednie dochody.
    Oczywiście to co wyżej napisałem nie dotyczy ani Henia ani Heli, bo ktoś
    jednak musi napędzać koniunkturę.

    Józek