PracaGrupypl.praca.dyskusjeminister pracy Patera a komusze podatki › Re: ZUS daj nam LUZ, bylo:minister pracy Patera a komusze podatki
  • Data: 2004-09-09 12:36:42
    Temat: Re: ZUS daj nam LUZ, bylo:minister pracy Patera a komusze podatki
    Od: "Adam M. Piotrowski" <fuzz[]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnego dnia Józek napisał/a:

    > Ja nie wiem czy śpią na pieniądzach ale na pewno nie chcą się z nimi
    > podzielić, a zrobią wszystko aby taki stan utrzymać jak najdłużej.
    > Z dwóch powodów :mogą robić co chcą .
    > Drugi, mogą mieć wszystko za bezcen.

    Mówię po raz trzeci - załóż działalność gospodarczą i przekonaj się sam, czy
    jako właściciel takiej malutkiej firmy będziesz spał na pieniądzach,
    będziesz chciał oddawać połowę tego, co zarobisz swoją ciężką pracą po
    kilkanaście godzin dziennie, czy będziesz mógł robić co chcesz i mieć
    wszystko za bezcen.
    Bo, wybacz, ale w tym momencie po prostu pieprzysz. Myli Ci się grupka
    szemranych biznesmenów zajmujących się układami i przekrętami z setkami
    tysięcy ludzi zarabiajacych ciężko na życie, którzy zamiast otrzymać
    wsparcie od Państwa, któremu powinno zależeć, żeby wiodło się im jak
    najlepiej i zatrudniali kolejnych pracowników, dostają od tego państwa
    kolejnego kopa w dupę. Na zasadzie "przyciśnijmy jeszcze trochę i zobaczmy,
    czy przeżyją".

    > Nie znam tej ustawy ale wydaje mi się że trzeba mieć odpowiednie
    > dochody. Oczywiście to co wyżej napisałem nie dotyczy ani Henia ani
    > Heli, bo ktoś jednak musi napędzać koniunkturę.

    Nie dotyczy? Dotyczy jak najbardziej, bo składki wzrosną wszystkim, tyle, że
    w różnym stopniu.
    Poza tym - właścicieli dużych firm ta podwyżka nie obejdzie w ogóle, oni
    mają to gdzieś. Po dupie dostaną najmniejsi i to oni zamkną firmy i pójdą po
    zasiłki. A skąd wziąć pieniądze na więcej zasiłków? Oczywiście, trzeba
    będzie znów podnieść składkę...
    EOT z mojej strony.

    --
    Adam Piotrowski