PracaGrupypl.praca.dyskusjeminister pracy Patera a komusze podatki › Re: ZUS daj nam LUZ, bylo:minister pracy Patera a komusze podatki
  • Data: 2004-09-09 14:51:50
    Temat: Re: ZUS daj nam LUZ, bylo:minister pracy Patera a komusze podatki
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam M. Piotrowski" <fuzz[]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mówię po raz trzeci - załóż działalność gospodarczą i przekonaj się sam,
    czy
    > jako właściciel takiej malutkiej firmy będziesz spał na pieniądzach,
    > będziesz chciał oddawać połowę tego, co zarobisz swoją ciężką pracą po
    > kilkanaście godzin dziennie, czy będziesz mógł robić co chcesz i mieć
    > wszystko za bezcen.

    Może prowadziłem dużej niż TY jak zaszła taka potrzeba to pracowałem po 40
    godzin na dobę w piątek siwiątek mi Niedziele, i mam jakieś pojęcie o DG a
    że skończyły misie pomysły i rynek musiałem podziękować, właśnie dzięki ZUS.

    > Bo, wybacz, ale w tym momencie po prostu pieprzysz. Myli Ci się grupka
    > szemranych biznesmenów zajmujących się układami i przekrętami
    <
    Problem w tym że ta grópka ma apanaże większe niż całe społeczeństwo,
    jeśli Ty ich nie widzisz bo tak bardzo jesteś zajęty własnymi problemami to
    mi przykro.

    > z setkami
    > tysięcy ludzi zarabiajacych ciężko na życie, którzy zamiast otrzymać
    > wsparcie od Państwa, któremu powinno zależeć, żeby wiodło się im jak
    > najlepiej i zatrudniali kolejnych pracowników, dostają od tego państwa
    > kolejnego kopa w dupę. Na zasadzie "przyciśnijmy jeszcze trochę i
    zobaczmy,
    > czy przeżyją".

    To jest Twoja wina bo widzisz problem nie tam gdzie trzeba, zrzucasz winę na
    tych co nie trzeba, słuchasz idiotów w telewizji którzy twierdzą że za
    bezrobocie są odpowiedzialni sami bezrobotni.
    Na pewno są winni bo nie potrafimy się zorganizować, i takim samym stopniu
    jak Ty, bo też głosujesz.

    > Nie dotyczy? Dotyczy jak najbardziej, bo składki wzrosną wszystkim, tyle,
    że
    > w różnym stopniu.
    > Poza tym - właścicieli dużych firm ta podwyżka nie obejdzie w ogóle, oni
    > mają to gdzieś.

    I ja o nich właśnie piszłem.

    <Po dupie dostaną najmniejsi i to oni zamkną firmy i pójdą po

    Józek