PracaGrupypl.praca.dyskusjeminister pracy Patera a komusze podatki › Re: ZUS daj nam LUZ, bylo:minister pracy Patera a komusze podatki
  • Data: 2004-09-09 15:15:50
    Temat: Re: ZUS daj nam LUZ, bylo:minister pracy Patera a komusze podatki
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Jarzynowski" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:chpi3a$c3v$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > mentalnosc Polakow. Ale te rzeczy nie wynikaja z aktualnego kapitalizmu
    > tylko z przeszlego komunizmu i jeszcze wczesniejszych zaborow i jeszcze
    > wczesniejszego zepsucia szlachty.
    > Polacy nie szanuja pracy i uczciwosci.
    > Przecietny amerykanin chcialby miec dobra prace.
    > Przecietny Polak chcialby miec dozu pieniedzy nic nie robiac.
    > Przecietny europejczyk jest przeciwny lapowkarstwu i oszustwom.
    > Przecietny polak uwaza za normalne kupowanie dokumentow, zalatwianie
    > spraw urzedowych posmarowaniem w lape. Zaczyna od tego, ze uwaza za

    A co ja pisałem o komunizmie pamiętasz, przypomnę ludzie są jacy są.
    A do tego ustroju widocznie też nie pasujemy.

    > Przecietny polak uwaza za normalne ukrasc sobie z firmy jakies nieduze
    > rzeczy jak sztucce z firmowej kuchni. Bo przeciez duzej firmie to nie
    > zaszkodzi.
    > Zaangarzowanie pracownika w sprawy firmy wykraczajacy poza scisle
    > obowiazki i zestaw sluzbowych polecen natomiast Polak uwaza za przejaw
    > naiwnosci i glupoty.
    > Do tego Polak jest przekonany, ze cos mu sie nalezy od panstwa za fakt
    > przyjscia na swiat i na nim obecnosci. Nie uwaza natomiast, zeby panstwu
    > nalezalo sie cos od niego.

    Należy się bo Polska to każdy Polak, i jeśli są jakieś dobra naturalne to
    każdy kto się TU urodził ma do nich prawo, i takim czymś jest żywność i
    mieszkanie a że jedno i drugie wymaga nakładu pracy to On też musi na to
    zapracować.
    Chyba że uważasz że chłop może zeżreć wszystko, a ktoś co ma całą masę
    pieniądzy wykupić wszystką ziemie i wszystkich z niej wyrzucić

    > Przecietny polak uwaza, ze wladza jest z natury skorumpowana i
    > nieuczciwa. Nie spodziewa sie zobaczyc uczciwych politykow,

    Bo widzisz największą siłe przebicia mają ludzie bez żadnych zahamowani,
    chodziby po trupach do celu.
    A reszta nie potrafi się zorganizować.
    < a samemu
    > zostajac politykiem wie, ze nikt nie oczekuje i nie spodziewa sie po nim
    > ucziciwosci. Glosujac zaklada, ze kazdy ma cos na sumieniu wiec nie
    > zwraca szczegolnej uwagi na takie szczegoly jak pare rozpraw w ktorych
    > wlasnie wybierany posel jest oskarzony lub podejrzany czy jakiestam
    > dawne niejasnosci. Przeciez to normlane.
    > Itd.
    >
    > Oczywiscie nie dotyczy to wszystkich, jednakorz ludzi takich jak wyzej
    > jest spora ilosc. Dopoki nie wymra w naturalny sposob, w kraju nie
    > bedzie jakos zbyt rewelacyjnie.

    Gwarantuje Ci że nie wymrą, chyba że potrafimy się z organizować.

    > Wladza bierze sie z ludzi i jest wybierana przez ludzi. Jaki narod taka
    > wladza.

    I tak i nie, jak wyżej.

    > Czyim niby?

    Władzy !!!