PracaGrupypl.praca.dyskusjeminister pracy Patera a komusze podatki › Re: ZUS daj nam LUZ, bylo:minister pracy Patera a komusze podatki
  • Data: 2004-09-10 06:48:26
    Temat: Re: ZUS daj nam LUZ, bylo:minister pracy Patera a komusze podatki
    Od: Piotr Dulik <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek napisał:

    > Z tego usilnego namawiania do pójścia na swoje wnioskuję, że pewnie
    > sam masz DG i nie możesz zrozumieć jak ktoś może myśleć z punktu widzenia
    > najemnego.

    Wcześniej przez lata pracowałem na etacie więc znam to także od drugiej
    strony. I teraz ciężko mi zrozumieć jak można _chcieć_ być pracownikiem
    najemnym. Dla mnie powrót na etat byłby porażką i ostatecznością.

    > Poza tym do wykonywania najbardziej poszukiwanego zawodu w Polsce jest
    > niezbędne prawo jazdy i najczęściej własny samochód, bo lokalny rynek
    > kończy się najczęściej w ciągu miesiąca. Ja natomiast oprócz braku
    > predyspozycji do tej "kariery", nie przeskoczę braku prawa jazdy z powodów
    > zdrowotnych, a braku samochodu z powodów finansowych - nawet kredytu nie
    > dostanę.

    W prowadzeniu prawie każdej DG potrzebna jest mobilność, jeśli masz
    problemy zdrowotne to niestety rzeczywiście ogranicza Twoje możliwości.

    > Doświadczonym, odpowiedzialnym,
    > pracowitym, posiadającym dużą wiedzę z rozwojowej dziedziny

    Czyli masz potrzebne cechy do pracy na swoim. I dlatego zastanawiało
    mnie czemu chcesz pracować u kogoś za ochłapy albo bierzesz się za
    debilizmy typu Amway zamiast robić to na czym się znasz i w czym jesteś
    dobry.

    ale posiadającym
    > za długie CV dla większości pracodawców

    przy DG długie CV akurat jest atutem, prędzej dostanie zlecenie
    fachowiec z wieloletnim doświadczeniem w branży niż żółtodziób. Zresztą
    zwykle nikt w papiery nie zagląda, znam to bo w zawodzie który wykonuje
    brakuje mi wyższego kierunkowego wykształcenia i mimo dużego
    doświadczenia przy kandydowaniu do pracy na etat miałbym niewielkie
    szanse na ciekawe stanowisko w lepszych firmach, natomiast przy własnej
    DG zupełnie nie przeszkadza mi to skutecznie konkurować z innymi.
    Podejrzewam że podobnie byłoby z kwestią wieku.

    pozdrawiam
    Piotr