PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop płatny i bezpłatnyRe: Urlop płatny i bezpłatny
  • Data: 2009-06-04 21:51:12
    Temat: Re: Urlop płatny i bezpłatny
    Od: Carrie <carrie.mn@ gmail . com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu Thu, 4 Jun 2009 23:21:06 +0200, Baloo wydukał(a) nieśmiało, a
    wszystkim się zdawało, że to echo grało:

    > Musiałby umotywować, ale niestety jak się uprze, to może się wykręcić
    > czymkolwiek i niewiele z tym zrobisz.

    > Może. Tak samo jak może odwołać pracownika w każdym dniu urlopu.
    > Oczywiście też musi mieć ku temu powód, a nie widzimisię.

    W każdym razie nie może chyba uzasadnić, że "masz wziąć urlop
    bezpłatny, a płatnego nie dostaniesz"? To mi wygląda na widzimisię...
    Ponadto w przypadku przerwania pracownikowi urlopu pracodawca chyba
    powinien [musi?] pokryć dodatkowe koszty, które musiał ponieść
    pracownik z tego powodu. A gdyby anulował urlop jeszcze przed wyjazdem
    pracownika, to nie ma żadnych konsekwencji?

    Pozdrawiam, Carrie