PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop płatny i bezpłatny › Re: Urlop płatny i bezpłatny
  • Data: 2009-06-05 12:13:32
    Temat: Re: Urlop płatny i bezpłatny
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 5 Jun 2009 11:37:00 +0200, Baloo napisał(a):

    > Najprościej rzecz biorąc nowy pracodawca z dużym prawdopodobieństwem nie
    > przyjmie do pracy na czas nieokreślony 30-kolesia, który nie posiada
    > żadnych świadectw pracy (ja bym nie przyjął).

    Dlaczego na czas nieokreślony ma zatrudniać kolesia? Tylko tak zatrudnionym
    przysługuje urlop? :PPP

    Nie żadnych tylko nie pokaże tego jednego, który pracował u tego pracodawcy
    którego wydymał.

    A weż ty przeczytaj opis hipotetycznej sytuacji którą opisał artur.
    Może ja ci to wyjaśnię ;DDDD

    1 lutego zatrudniasz mnie u siebie na czas określony - przedstawiam Ci
    świadectwa pracy poprzednie i szkolne które dają mi 26 dniowy urlop. W
    związku że przyjmujesz mnie od lutego to przysługuje mi 24 dni urlopu w tym
    roku - prawda?
    Pod koniec lutego zwracam się do ciebie z prośbą o udzielenie mi urlopu w
    wysokości tych 24 dni - na co wyrażasz zgodę. Więc za cały marzec i 2 dni
    kwietnia wypłacisz mi wynagrodzenia - zgadza się?
    Musi się zgadzać :)
    A ja sobie idę do kolejnej firmy, p. Szymańskiego i on mnie zatrudnia od 1
    marca na czas określony - dajmy na to 9 miesięcy :)
    U niego przysługuje mi urlop 26/12*9=20 dni :)
    Żeby była jasność - p. Szymańskiemu nie przedstawiam świadectwa pracy które
    otrzymam w kwietniu od ciebie :) - w ogóle go nie będę nikomu nigdy
    przedstawiał - spalę ten świstek papieru :)
    Więc u p. Szymańskiego z początkiem kwietnia proszę o te 20 dni urlopu
    tłumacząc to jakimiś tam pilnymi, rodzinnymi sprawami :) - P. Syzmański
    wyraża zgodę i od 1 kwietnia jestem na 20 dniowym urlopie za który musi mi
    wypłacić wynagrodzenie :)
    Oczywiście zakładam i działam z premedytacją i olewam p. Szymańskiego i nie
    mam zamiaru do niego wrócić - porzucę tą pracę.
    Znalazłem od 1 maja kolejnego pracodawcę który che mnie zatrudnić na czas
    do końca roku - oczywiście ni nie przedkładam mu świadectwa pracy od ciebie
    (już je otrzymałem ale spaliłem!!), ani tym bardziej od p. Szymańskiego
    który jeszcze nie wie że go zrobiłem w wała :)

    Mechanizm tak świetny że aż genialny :))))
    Pod warunkiem że jest prawo takie jak ty mówisz, a nie jak artur starał się
    je przedstawić.

    To nie głupota artura, tylko brak wyobraźni z twojej strony :)