eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop płatny i bezpłatny › Re: Urlop płatny i bezpłatny
  • Data: 2009-06-05 15:21:26
    Temat: Re: Urlop płatny i bezpłatny
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Carrie" <carrie.mn@ gmail . com> napisał w wiadomości
    news:h09fkg$8ul$1@inews.gazeta.pl...

    > W każdym razie nie może chyba uzasadnić, że "masz wziąć urlop
    > bezpłatny, a płatnego nie dostaniesz"?

    Oczywiście, że tak nie wolno mu zrobić.

    > Ponadto w przypadku przerwania pracownikowi urlopu pracodawca chyba
    > powinien [musi?] pokryć dodatkowe koszty, które musiał ponieść
    > pracownik z tego powodu.

    Tak, o ile pracownik je poniósł i potrafi to udokumentować.

    > A gdyby anulował urlop jeszcze przed wyjazdem
    > pracownika, to nie ma żadnych konsekwencji?

    Jeśli pracownik już przed wyjazdem poniósł koszty związane z wyjazdem, to
    pokrycie tych kosztów przez pracodawcę jest oczywiste.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1