PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja - testy psychologiczne › Re: Rekrutacja - testy psychologiczne
  • Data: 2005-08-24 09:17:50
    Temat: Re: Rekrutacja - testy psychologiczne
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:dehd7q$mqf$2@news.onet.pl...

    > Za mało danych.
    > To są maksymalne dopuszczalne, czy maksymalne przewidywane? I ile
    > wynoszą te drugie?

    Osoba znająca kontekst wiedziałaby:
    - że z mosiądzu MO59 nie robi się belek tylko rury doprowadzające wodę,
    - że bizmut dodaje się max. w ilości 2% do stopu MO59,
    - że bizmutem nie modyfikuje się tego stopu, tylko zastępuje występujący w
    nim ołów,
    - że może zajrzeć do norm i odczytać odpowiednie dane,
    - że znacznie groźniejsze jest naprężenie zginające i że nie ma naprężenia
    ścinającego tylko siła tnąca, wyrażana w newtonach [N]. Ale tego nie jestem
    pewien, zadanie wziąłem na chybcika z zadań dla kandydatów na stan.
    techniczne, łącząc kilka w jeden.

    A wracając do tematu - osoba nie znająca kontekstu mogłaby ze przeproszeniem
    zesrać się w portki, że jej się dach na głowę zawali. I dlatego jeszcze
    raz - nie ujawniać!

    pozdr.
    m.