PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja - testy psychologiczneRe: Rekrutacja - testy psychologiczne
  • Data: 2005-08-24 09:48:28
    Temat: Re: Rekrutacja - testy psychologiczne
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:dehebk$psk$1@news.onet.pl...
    > Maciek Sobczyk napisał(a):
    >
    > > Osoba znająca kontekst wiedziałaby:
    >
    > Czy właśnie coś udowodniłeś?
    > A jeśli tak to co?
    Nie. Nic nie udowodniłem. I nie wiem, co jeśli tak. Staram się na wszystkie
    sposoby wyjaśnić tą najprostszą rzeczy pod słońcem, jaką jest ochrona
    interesów ludzi wpychających palce w drzwi.

    W zasadzie też nie rozumiem, czemu tak bardzo ten temat Cię nurtuje.
    Przecież skoro test jest tylko dodatkiem do całego procesu rekrutacji, to
    lepiej byłoby ujawniać treść raportu z rozmowy kwalifikacyjnej albo opinię
    końcową asesorów sesji assessment center.

    pozdr.
    m.