PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja - testy psychologiczne › Re: Rekrutacja - testy psychologiczne
  • Data: 2005-08-24 13:52:13
    Temat: Re: Rekrutacja - testy psychologiczne
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał w
    wiadomości news:dehtl8$e5n$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Immona" <c...@w...zpds.com.pl> napisał w
    > wiadomości news:deht2g$74t$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > To pytanie dokładnie brzmi: "czy wszystkie Twoje nawyki są pożądane".
    > Rzuciłem nim po to, aby uzyskać rozwlekłą odpowiedź, co jak widzisz -
    > udało
    > mi się. Nie ma człowieka, który wszystkie swoje nawyki uważałby za
    > pożądane,
    > nie sądzisz?

    Ale to dosc znaczaca roznica. A Ty na podstawie tego, jak sam przyznajesz,
    zmienionego pytania wyciagales wnioski na temat Zbyszka, tzn. informowales
    go (i nas wszystkich) ze na pytanie ze skali klamstwa odpowiedzial w sposob
    wskazujacy na spoleczny konformizm. IMHO w tej sytuacji byla to calkowicie
    nieuprawniona interpretacja.

    > pozdr. - Miło znów Cię widzieć na grupie :)

    Z urlopu pisze :)

    I.