PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja - testy psychologiczne › Re: Rekrutacja - testy psychologiczne
  • Data: 2005-08-24 13:35:18
    Temat: Re: Rekrutacja - testy psychologiczne
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał w
    wiadomości news:dehbv2$b3a$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    > No i pewnie dlatego boisz się testów psychologicznych.

    Maciek, czegos tu nie rozumiem. Pytanie ma badac konformizm spoleczny, a
    wiec powinno brzmiec "czy uwazasz, ze dla innych ludzi wszystkie Twoje
    nawyki sa akceptowalne?"
    Bo w takiej formie jak jest to ja je uznaje za zapytanie "Czy w mojej opinii
    wszystkie moje nawyki naleza do akceptowalnych". To moze radykalnie zmienic
    odpowiedz, zwlaszcza jak ktos ma szeroki zakres akceptacji roznych nawykow,
    szerszy od sredniej spolecznej. Jest to np. moj przypadek, z powodu dlugiej
    i przyjaznej interakcji ze srodowiskami artystowskimi, alternatywnymi i
    dziwacznymi. Cala masa nawykow bardzo bulwersujacych dla porzadnego
    mieszczanina jest dla mnie osobiscie calkowicie akceptowalna - nie wywoluje
    negatywnej opinii o osobie ani dyskomfortu w zetknieciu sie z nimi.

    Czy zadawanie takiego pytania nie odbywa sie przy milczacym zalozeniu, ze
    testowany ma na temat akceptowalnosci taka sama opinie jak reszta
    spoleczenstwa? Bo inaczej nie widze, zeby to badalo konformizm.

    I.