PracaGrupypl.praca.dyskusjena praktyki - przyjmę Warszawa › Re: Re: Ile chcecie zarabiac? (bylo: na praktyki przyjmę)
    From: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: Ile chcecie zarabiac? (bylo: na praktyki przyjmę)
    Date: Wed, 10 Apr 2002 18:49:06 GMT

    On Wed, 10 Apr 2002 09:12:22 +0200, "Needy" <n...@h...pl> wrote:

    [ciach...]
    >A wynoszenie materialów biurowych? W katedrze mam przydzial papieru i tuszu
    >do drukarki - a mimo to wole kupic sobie swoja ryze... Zreszta ktos juz
    >napisal - wysokosc pensji nie ma chyba na to wplywu - kto kradnie ten bedzie
    >kradl...
    To racja bo znam ludzi swietnie zarabiajacych o ktorych mowiono ze
    kradna papier toaletowy z zakladu. Jednak w przypadku ludzi slabo
    oplacanych jest to dla nich jakies usprawiedliwienie ich czynu.

    Poza tym naganne jest wynoszenie materialow biurowych przez pracownika
    ale juz wykorzystywanie tegoz pracownika do celow prywatnych juz
    mniej. Ot obluda.

    Pzdr
    Limfo