PracaGrupypl.praca.dyskusjePracuje u mnie, a jednak nie u mnieRe: Pracuje u mnie, a jednak nie u mnie
  • Data: 2006-10-03 17:57:02
    Temat: Re: Pracuje u mnie, a jednak nie u mnie
    Od: PZ <p...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Aneczka napisał(a):

    > Możesz sam go skontrolować (albo wysłać kogoś upoważnionego z firmy).
    > O ile dobrze pamiętam (poprawcie jeśli się mylę), to jeśli na zwolnieniu
    > nie ma zaznaczenia "może chodzić", powinien być w domu (oczywiście
    > zawsze może się tłumaczyć, że musiał iść po lekarstwo, ale zawsze też
    > można zaczekać, albo wrócić za godzinę...).

    Witam

    Ciekawe gdzie jest napisane, ze ma lezec w okreslonym miejscu. Ja np
    ostatnio - tydzien temu - chorowalem i siedzialem u rodziny zamiast u
    siebie. I co? Nie moglem?;)*
    Nie robmy wiezienia z miejsc zameldowania.

    Oczywiscie nie popieram robienia pracodawcy i ZUS w balona - tak jak
    pewnie jest w tym przypadku, ale jednak spokojnie z twierdzeniami, ze
    pracownika to mozna tak sobie uwalic.

    pzdr
    pz

    * Tak w sumie to bardzo powaznie pytam.