PracaGrupypl.praca.dyskusjePracuje u mnie, a jednak nie u mnie › Re: Pracuje u mnie, a jednak nie u mnie
  • Data: 2006-10-03 22:13:15
    Temat: Re: Pracuje u mnie, a jednak nie u mnie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:efulgo$339$1@node5.news.atman.pl Nikiel ;-)
    <n...@p...fm> pisze:

    > czy
    > Jeżeli w tym czasie widzi pracownika 'zapi*go' gdzieś na budownie, zrobi
    > zdjęcia to imo może to być przyczyna do stwierdzenia, że pracownik źle
    > wykorzystuje zwolnienie lekarskie.
    Pozostaje kwestia udowodnienia kiedy zdjęcia zostały zrobione. Ale zostawmy
    takie dywagacje, bo chyba łatwiej spowodować aby 2-3 kanalie złożyły
    odpowiedniej treści oświadczenia, nawet bez zdjęć.

    > Cóż
    > Tak, ZUS też może skontrolować.
    Tak, tylko nie o tym mowa, co może ZUS.

    > Może, ZUS może wezwać 'podejrzanego' o stawienie się przed lekarza
    > zusowskiego, w celu zweryfikowania.
    Ponownie informuję, że nie mówimy o tym, co może ZUS, tylko co może
    pracodawca. Zachęcam do dołożenia starań mających na celu rozumienie
    czytanego tekstu.

    > Albo inaczej, jeżeli jeden pracodawca przesyła do zus dokumenty, ze
    > pracownik jest chory, a drugi w tym samym czasie rejestruje pracownika w
    > zus i nie wykazuje że jest chory to imo może być podejrzane
    To już ma sens. Wykrycie, że pracownik pobierajacy zasiłek chorobowy
    jednocześnie odprowadza składki należne z tytułu świadczenia pracy mogłoby
    wzbudzić pewne podejrzenia, że coś jest nie tak. ;)

    Jotte