PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca państwowa czy prywatna - rozważaniaRe: Praca państwowa czy prywatna - rozważania
  • Data: 2009-03-18 20:43:57
    Temat: Re: Praca państwowa czy prywatna - rozważania
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:e69509ac-aede-4700-9dcb-16621c089641@t3g2000yqa
    .googlegroups.com mihau
    <m...@g...com> pisze:

    > Szkoda, że nie będziemy mogli pogadać za jakieś 100 lat. O USA i UK w
    > tej perspektywie czasowej się nie obawiam, ale Niemcem czy Francuzem
    > nie chciałbym wtedy być.
    > Oczywiście to przy założeniu, że nie nastąpi
    > radykalny zwrot w polityce tych państw.
    Nie chcesz chyba dać do zrozumienia, że ty _wiesz_ co będzie za sto lat???

    > Osobiście? Mam to w dupie. Moja sytuacja życiowa nie daje mi powodów
    > do frustracji.
    Nic stałego na tym najpiękniejszym ze światów.
    To się może szybko i diametralnie zmienić. Co wówczas?

    > Żal mi tylko tych, którzy ciężko pracują, słabo zarabiają, mają kredyt
    > do spłacenia, a na dodatek dają się okłamywać socjalistycznymi
    > bajkami.
    Byle tylko nie usłuchali ultraliberalnych oszołomów.
    Bo wtedy nie będą ciężko pracować i słabo zarabiać gdyż wielu z nich pomrze
    głodu albo z chorób, na których leczenie nie będą mieli za co wykupić
    lekarstw.
    Teraz u nas liberactwo rządzi, może nie jakieś skrajne, ale i tak łajdackie.
    I co? Oto przykład: na liście leków refundowanych nie znalazła się np.
    insulina analogowa, najnowocześniejszy lek dla chorych na cukrzycę
    insulinozależną. Kuracja bez refundacji to ~3k zł. To jest eutanazja chorych
    na tę chorobę.
    Ze spłatą kredyt też nie będą mieli problemu, bo nikt im go nie udzieli.
    A jeśli mimo wszystko przeżyje ich więcej niż liczba określająca potrzebną
    siłę roboczą, to będą być może mieli okazję zginąć w jakichś rozruchach,
    rewoltach, może na wojnie.

    --
    Jotte