PracaGrupypl.praca.dyskusjeParametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienieRe: Parametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie
  • Data: 2007-07-04 10:36:40
    Temat: Re: Parametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do okienka? Kwitek? Tydzien? Polska naprawde ludziom zaniza wymagania.

    :) :P
    Jestem realista. Tyle jest akceptowalne. Mniej juz nie. To moje minimum.

    > A jak z czyms takim: wchodzisz na Internet, wypelniasz formularz (<20
    > min), wyswietla Ci sie dokument, ktory drukujesz, podpisujesz i wysylasz
    > faksem, w ciagu godziny (na stronie przepraszaja, ze w czasie duzego
    > ruchu moze byc troche dluzej) dostajesz faksem potwierdzenie ze
    > wszystkimi potrzebnymi numerkami i masz DG. Gdzies tam po drodze placisz
    > karta kredytowa albo przelewem z konta internetowego troche mniej, niz
    > kosztuje szesciopak piwa.

    OK. To technikalia mozliwe do realizacji.

    > Potem nie placisz zadnych oplat, ktore nie sa zalezne od zysku, czytaj:
    > zadnych ZUSow. Przychody minus koszty dodawane sa do Twojego dochodu
    > osobistego i opodatkowane w tej samej skali, nie musisz miec nawet
    > osobnego konta.
    A to dowod ze w NZ nie bylo komunizmu. I nie ma. I go nie znaja. Podoba mi sie:)
    W polsce takie cos jest mozliwe ale tylko dzieki charyzmatycznemu wladcy.

    > Zeznania podatkowe tez skladasz przez Internet. A raczej
    > jest to jedno zeznanie, bo dochody z zatrudnienia (jesli dotyczy) i DG
    > deklarujesz na tym samym formularzu.
    >
    > Tak to sie odbywa w kraju bedacym na pierwszym miejscu rankingu krajow
    > najbardziej przyjaznych dla malego biznesu:
    > http://money.cnn.com/magazines/fsb/fsb_archive/2007/
    06/01/100049637/index.htm

    A w australii jest podobnie?

    PS. Znowu poglebiasz swoj wizerunek kompetentnej we wszystkim :)

    --
    Lukasz Sczygiel