PracaGrupypl.praca.dyskusjeTroszkę o CV i LM › Re: [OT] Troszkę o CV i LM
    From: motto <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [OT] Troszkę o CV i LM
    Date: Wed, 03 Dec 2003 01:21:59 +0100

    Pan(i) Jarosław Wiechecki w wiadomości <bqj9ct$69n$1@news.onet.pl>
    napisał(a):

    > Niekomercyjny użytek z Worda to np. list do cioci. Jakoś innego nie mogę
    > sobie wyobrazić. No, może pisanie własnych pamiętników, które nie będą
    > nigdy opublikowane.
    Przepisywanie prac magisterkich, albo napisanie własnej, na magisterce
    kiedys zarobisz, ale ten kto napisał Worda części z tego sukcesu już nie
    dostanie.

    > He, he. Kilkunastu. Nie wiem co to był za program, jednak jeśli kradli to
    > możesz się spodziewać, że było ich kilkanaście razy więcej niż legalnych
    > userów. Inna sprawa, że szkoda tracić czas na pisanie freewarów. Chyba, że
    > piszesz dla siebie a później udostępniasz.
    No my przyłapaliśmy kilkunastu.

    > Ja sobię zdaję sprawę z kosztów jakie są ponoszone aby stworzyć
    > oprogramowanie. Sądzę, że Twoje uwagi całkowicie wspierają mój punkt
    > widzenia.
    To był konkretny przykład obrazujący wartość kodu. Szkoda tylko, że napisało
    go życie.

    > Na koniec chciałbym życzyć każdemu w tym kraju, by jego "druga połowa",
    > rodzic lub dziecko zarabiało tworząc soft, muzykę, filmy.Może wtedy
    > przestano by kraść.
    Ooooo wiesz to dobra myśl.

    --
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    mailto://m...@o...pl/ gg://384683/