PracaGrupypl.praca.dyskusjeTroszkę o CV i LM › Re: [OT] Troszkę o CV i LM
  • Data: 2003-12-03 12:45:41
    Temat: Re: [OT] Troszkę o CV i LM
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 3 Dec 2003 12:47:06 -0000
    "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > 1.Linus napisał pierwsze jądro linuksa po to, by zapoznać się z
    > i386.Czyli pisał dla siebie.

    tak, wzial sie sam za to, bo mu przeszkadzaly braki w minixie, owszem.
    ale wypuszczenie w siec tego, co zrobil na licencji GNU to byla jak
    najbardziej swiadoma jego decyzja.
    taka zreszta pozostaje do dzis.
    podobna motywacja kieruja sie setki tysiecy programistow popierajacych
    badz bioracych czynny udzial w ruchu free software.

    > 2.Nie piszę o GNU, tylko o typowym freewere.

    a co to jest w takim razie w/g ciebie typowy freeware?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun